Oldalak

2011. július 25., hétfő

 

Sziasztok! :)

Nos, ez a két kép adta az ihletet Johanna ruhájához.
A színek összeállítása szerint és az ujjak stílusa szerint a jobb oldali képet képzeltem el, viszont abban a korban, amelyikben a történet játszódik még a bal oldali volt a divat.
Szóval nagyjából ilyennek képzeltem el a ruhát, persze az elülső része az teljesen más (V kirakás + rubint)
                                                                                                        


Először is, köszönöm Mindenkinek a kedves kritikákat!
Előre láthatólag még ugyan ennyi lesz és biztosítalak benneteket, hogy érdemes lesz olvasni, mert lesznek benne még fordulatok! Tele vagyok ötlettel! :)
Másfelől pedig egyre jobban körvonalazódik bennem az ötlet, hogy miután befejeztem ezt  a történetet, pár fejezetben (6-7. fejezet) megírom Aro szemszögéből is. Szerintem az ő gondolatait is érdekes lenne végig követni. Mit gondolt, mit  csinált pontosan és persze, hogy Caius és Marcus hogy fogadták ezt!

Szép napot Mindennkinek! :)
Puszi,
Hamiah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése